Tränat

Shit.. Nu är skymningen här igen. Visst, det är mysigt men det ger en jäkla kvälls känsla fastän klockan bara är eftermiddag. Vilket inte fungerar särskilt bra i mitt system. Typ. Jag gillar inte den här årstiden då det blir alldeles för mycket innesittande. Men vad finns det att göra ute liksom? Man håller sig ju helst inomhus så mycket man kan för att slippa frysa ihjäl.

Träningen idag gick väl sådär. Det kändes att jag inte hade jonglerat sedan i måndags då min boll jonglering var helt fucked up. Fast vi körde en del käglor och passade mycket emellan. Jag fick köra med min tränare då min nya jongleringskompis körde på dissen idag. Lite synd.

Kvällen lutar mot att spenderas med Jocke i alla fall. Det blir trevligt.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0