Tisdag

Hej!

Okej, nu är mitt påsklov över och det är tillbaka till vardagen som gäller. Jag hade i alla fall en riktigt kul vecka där jag lyckades bränna upp nästan alla mina pengar på fyllan, ett par gånger (inte bokstavligt talat). Det blev en del festande förra veckan och den sista var i fredags då vi var hemma hos min bästevän Marcus (Mac) på hans avskedsfest. Riktigt kul var det med en massa gamla kompisar ifrån cirkusen som kom förbi för att träffas och umgås.

Hm... Har egentligen inte tid att skriva då jag borde sitta och plugga matte vid det här laget. Ni få läsare som är kvar får jag väl tacka för att nu just är det. Ska försöka sno min systers kamera och slänga upp lite bilder på det senaste som har hänt.

Hörs! :-)

_Geccod


Klicka för att komma till min micro-blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0