Mina första myndiga dagar

Hellu,

Okej, nu har alltså mina tre första dagar som artonåring passerat. Det började bra i torsdags då några bekanta kom förbi och vi drog senare ut och tog några öl på Världens Bar  (jag, min styvfar, Peter och hans son Linus). Efter ett tag kom även min bästa vän Mac förbi och vi drog senare vidare till Hugos då baren stängde och min styvfarsa samt Peter drog sig hemåt. Måste säga att det var en riktigt trevlig kväll/natt, i alla fall det som jag kom ihåg. Mina vänner bjöd på all dricka.

Igår hade jag sovmorgon och en lektion på eftermiddagen som jag tog mig till och halvsov igenom större delen av lektionen. På kvällen drog jag mig hem till Mac för att käka lite tacos och förfesta lite för att sedan ta oss vidare ut till Otten. Dessvärre var Hubbe sjuk och kom inte alls, Lovisa mådde inte bra och gick hem tidigare och både jag och Mac var så pass trötta och jag var bakis sedan natten innan så vi bestämde oss för att vara kvar hemma och jäsa lite istället. Ullis var också med men även hon var rätt trött och inte på humör att gå ut.

Idag, lördag, så har vi firat mig tillsammans med lite vänner, släkt och bekanta som kommit förbi hit. Nu tror jag det lutar mot utgång för mig och Mac som funderar på att kanske ta en öl eller något sånt. Han sticker ju trots allt utomlands ett halvår om snart exakt en vecka.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Låter gryyyymt - inget går emot att fylla arton!

2009-04-05 @ 18:47:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Eva Linder

ETT JÄTTESTORT GRATTIS!!!!!

Från oss alla här i Kuala Lumpur!



Kanske lite sent, men ändå. Vi får fira allt när vi ses innan ni åker till USA. Vi ska försöka fixa så att jag och Emelie åker hem innan ni åker till USA. Så får Pär och Julia komma efter. Säg om det är något du vill att vi ska ta med härifrån. Filmer, kläder eller annat!

2009-04-06 @ 08:24:35
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0