Lostmjölk, anyone?

Tjo!

Har nu stängt min inaktiva Lost-blogg officiellt nu. Så ni vet. Har ju berättat om mitt kommande projektarbete tidigare och förhoppningsvis kan jag dra igång bloggen då igen. Inför säsong 6 av Lost.

Speaking of Lost. Jag är grymt besviken på manusförfattarna. Säsong 1-4 kämpade de Överlevande med att ta sig ifrån Ön. Därefter kämpade de för att ta sig tillbaka till Ön. "Ironiskt.." tänkte man först "men låt gå.." tänkte man sen. Nu har de tagit sig tillbaka till Ön och storyn skiter sig totalt. Nu finns det inget main goal to achieve. Först tänkte jag att säsongen hade någon svacka men nu känns det snarare som ren och skär urmjölkning. De har lovat att ge oss alla svar på frågorna som har väckts under de första säsongerna och visst har en hel del frågor besvarats. Fast samtidigt har det som vanligt dykt upp nya och vad som känns som helt orellevanta mysterier. Nej, de skulle ha stannat vid fyra säsonger känner jag.

Fast som den Lostaholic som jag är kommer jag ändå att följa serien, men kanske inte lika slaviskt som tidigare. Detta är dock inte anledningen till varför jag lade ner bloggen, utan den kan ni läsa här - http://www.lostnews.blogg.se

Media Markt ringde för övrigt igår och jag de skulle skicka tillbaka min laptop till leverantören. Tills vidare har jag en lånedator som ni kan se i inlägget nedan.

Nu ska jag plugga fysik. Har valt att skjuta upp mitt körtkort till i juni. De kommande veckorna blir alldeles för jobbiga som det är och jag blir typ bara illamående bara av att tänkte på körtkortet utöver det. Premiär med cirkusen om 2 veckor och jag måste träna som en gris tills dess.

Ja, och plugga förstås. Det ska jag göra nu.

See ya!

_Geccod

By the way..
Jag blev GODKÄND på matteprovet som vi hade förra torsdagen. Att det blev G med en poängs marginal är skitsamma. Huvudsaken är jag att jag fick G. Haha, jag kan! :D

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, det dummar var att idag tänkte jag; "jag måste fan fråge Geccod hur det går med Lost-bloggen" ;D Och här fick jag svaret...

2009-04-21 @ 20:16:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Doc

Hej. Jag har köpt Lost säsong 1 och 2. Kanske ska köpa till och med 4 då.

Kul att du hälsade på hos mig och kommenterade min King-inlägg. Jag tycker du ska greppa Pestens Tid som du hade i hyllan. Det är min favvobok av King tror jag.

2009-04-21 @ 23:34:03
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Vi blev hysteriskt glada när vi upptäckte att den gick på TV här. Vi började följa serien, men har tappat bort oss nu. Men eftersom boxarna här inte kostar särskilt mycket så lutar det åt att vi köper dom. Men nu när jag läser ditt inlägg känns det inget kul.



Ja, det ska bli kul att träffas i sommar:) Pratade med Pernilla igår.

2009-04-22 @ 05:20:16
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: ja det måste vara smidigt, komma och gå som man vill..

2009-04-22 @ 05:28:56
URL: http://crush.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :)



Jag har slutat se Lost för länge sen. Blev bara förvirrad om jag råkade missa ett avsnitt. :)

2009-04-22 @ 13:16:44
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0