Bildblogg 2.0

Drar på en andra bildblogg. Blir det en tredje så skapar jag en kategori åt det och ska försöka få lite större variation på det i framtiden. Jag kan dock skylla på att jag inte är ute och far med kameran särskilt ofta. Eller inte alls för att vara ärlig.


Mitt nya tv-bord. Sjukt jobbigt att dricka coca-cola på det då det skvätter om kolsyran och man måste torka av det ofta. På datorn ser ni min lånedator. Dessutom ligger träningsbänken och skräpar på golvet. Den ska väck.


Min säng hörna som jag är grymt nöjd med. Ska ta dä'n mitt gamla nattduksbord (t.h) så fort jag har rensat ut det. Använder gamla tv-bordet (kistan) som nattduksbord nu.


Ja, mitt rum i sin helhet. Det är ännu väldigt stökigt men ska som sagt rensa bort en hel del så fort jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0