Lördagen.

Godkväll,

Kom hem för lite mindre än en timme sen ifrån en hel dag nere på cirkusen, stan och slutligen bio med Hubbe. Det har varit varmt men helt klart en trevlig dag. Föreställningen gick bra och det var typ fullsatt i tältet även idag. Kul såklart.

Filmen vi såg på bio var Indiana Jones. Den var inte dålig, snarare en ganska sjysst filmrulle, dock inget speciellt. Liksom.. Det är ju trots allt en return of Indiana Jones vi pratar om, borde den inte vara lite speciell? Jag tycker de borde ha gjort den lite.. Mäktigare. Mer nostalgi än vad det faktiskt var. Men, men.. Den var värd pengarna i alla fall.

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och sen bädda ner mig i soffan för att glo lite på Prison Break som jag varken hunnit se igår eller idag. Har lidit av svåra abstinens besvär den senaste veckan utan denna underbara tv-serie.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0