Vänt på dynget?

Idag är det riktigt skönt ute. Igår var det visserligen också väldigt skönt ute, men aningen blött för att kunna vara ute i bara. Igår eftermiddag spenderade jag, tillsammans med en massa annat cirkusfolk, tre timmar på Busfabriken.

Jag trodde aldrig att jag skulle leka så mycket som jag gjorde. Stället som är egentligen är en fet inomhuslekpark med klätterställningar och hinderbanor ända upp till taket (5 meter) visade sig vara grymt roligt. Även för oss lite äldre samt de som var ännu äldre. Kul! Det blev ju till att köra jaga och både springa och klättra runt som en tok för att inte bli tagen. Hehe. Det hela var lite av en avslutningsträff med cirkusen eftersom det är terminsuppehåll över sommaren.

Idag vaknade jag klockan halv ett av min syster som frågade om jag ville ha fika. Jag minns att jag svarade henne med en grymtning.. Jag var trött. Skönt att sova ut så där nu. Jag förändrats lite tror jag.. Annars brukar jag inte sova längre än till klockan tio på förmiddagen även om jag gått och lagt mig klockan fyra på morgonen och om jag ändå vaknade senare brukade jag känna mig övertrött. Så känner jag i alla fall inte nu längre.. Förmodligen beror det mest på att jag vänt på dygnet. Eller vända på dynget är väl inte riktigt rätt.. Jag ställer bara om mig till sommarlovstiderna.
Vara uppe länge och sova minst lika länge med andra ord.

Har läst en hel del nu i eftermiddag. Skulle egentligen behöva köpa syrsor åt stackarna här hemma men det får bli till imorn, de klarar sig (förhoppningsvis) en dag till. De är grymt söta eftersom de sover under samma sten nu för tiden.. Fast det verkar lite som att Olle lider av sömnproblem, hon vänder och vrider på sig flera gånger - dagligen.

För er som inte vet vilka jag pratar om så är det mina två Leopardgecko honor; Olle och Gex.


Olle och Gex.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Kelsey

Jag frågade om du skulle ha frukost XD haha

2008-06-18 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0