Torsdag, väl?

Nu är det lite bråttom.. Typ.

Igår kväll satt jag barnvakt för min Kusin. Jag kom dit runt kl19 på kvällen, då hans föräldrar (min Morbror och Moster) åkte. Han skulle lägga sig om en timme, vilket han gjorde. Vi kollade lite på Star Wars under den timmen.

Därefter spenderade jag kvällen i soffan med en film, en bärbar dator samt en bok som jag inte kan sluta läsa. Det var en rätt soft arbetsuppgift.. Eller arbetsuppgift.. Fick ju inte riktigt betalt, det är snarare tjänster och gentjänster vi kör med. Ja, satt uppe till kl02 och läste för att sedan gå och lägga mig. Hans föräldrar kom hem två timmar tidigare.

Sen sov jag ut imorse, till klockan 13.00 - sköönt. Har läst lite, ätit och allmänt softat nu på eftermiddagen. Kom nyss hem och ska egentligen vara i duschen och typ ha ringt Gründer nu. Vi ska väl hitta på något nu ikväll och sen gå på bio. Enda gången vi hinner ses på typ ytterligare två veckor. Båda har fullt upp med jobb och grejor. Jag drar till Västervik nästa måndag till fredag, berättar mer om det senare.

Dusch dags nu.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0