Soligt värre

Hello

Är helt slut efter idag. Stått i solen i cirka 6 timmar och tagit hand om förbi passerande ungar och låtit dem prova på diverse cirkuskonster i den gassande solen. Jag var där med trevligt folk men det var ändå en rätt jobbig scenshow vi höll i, om ni frågar mig.

Två klasskompisar samt en Travian-kompis kom förbi och hälsade på oss i eftermiddags. De hade vägarna förbi då de också var i Linköping, fast på simtävling. Det var en glad överraskning.

Har spenderat kvällen i mysbyxor, druckit cola och sett på Signs (äntligen!) samt spelat lite Bioshock.

Trött.

Geccod



Jag och Mac på väg hem från en scenshow för drygt 2 år sedan.
Även här var jag nog rätt sliten efter en hel dags cyklande i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0