Måndag

Idag har jag hunnit med en hel del. Jag har dels varit och lämnat in min ansökan till Komvux där jag förhoppningsvis kommer kunna plugga upp lite betyg i höst. Sen har jag även hämtat ut min studentmössa som kommer sitta perfekt så snart jag har klippt mig. Däremellan har jag pluggat och tog mig även ner till skolan på en extra lektion dit man kan gå och plugga fysik och matte.

Dagens bästa händelse var trots allt när jag gick in och kollade mina betyg och insåg att jag fått betyget VG i en kurs som jag trodde jag skulle bli underkänd i. Tror fasen det inte finns någon större lättnad än när man upptäcker sånt, för det var då inte första gången.

Geccod

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Ja precis. Den är riktigt sevärd! :D

2010-05-17 @ 22:28:45
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0