Uppdateringen of my life.

Hej,

Nu har jag verkligen inte skrivit på länge. Har haft mycket i skolan och när jag väl lyckas ägna tankarna på annat än skolan så har bloggen inte riktigt blivit prioriterat, som ni säkert har sett.

I måndags åkte jag till cirkusen och jobbade en timme och därefter var det tränarmöte. Vi pratade mycket om årets föreställningar och hur de kommer vara upplagda. Jag insåg då hur lite jag har tränat de senaste veckorna på grund av plugget och hur jag faktiskt har saknat cirkusen utan att ha riktigt tänkt på det. Har haft så sjukt mycket i skolan att jag inte har orkat träna någonting. Innan julen så var jag på cirkusen flera dagar i veckan och tränade och nu när jag egentligen måste träna inför numret så har jag knappt tid.

Annars har så rullar väl sakerna på.. Möjligen lite sämre än vanligt. Igår började vi med vårt nya Individuella Val och jag har valt att ha Astronomi nu under den sista perioden. Jag tror det kan bli rätt kul. Det är ju trots allt ett stort och intressant ämne.

Fredagar kan komma att bli riktigt sköna nu. Egentligen har vi sovmorgon till kl.10.00 på fredagar. Då börjar vår lektion i Persondatorer. Men då det är en sån pass fri lektion så brukar vi få jobba hemma med det och jag kan alltså börja kl.13.20 på fredagar istället. Så i eftermiddag har jag en fet lektion i Astronomi innan helgen kan invigas. Misstänker att arbetet kan komma att bli ganska fritt även på den lektionen.


Det här ska jag lära mig i min nyvalda kurs, Astronomi.

Nu i veckan såg jag klart på första säsongen av Scrubs, som faktiskt var riktigt bra. Jag har bara sett enstaka program av serien framtill nu. Så nu har jag bara 6 säsonger till att se av serien. Rätt skönt att kunna komma hem efter skolan och jäsa framför ett avsnitt innan man sätter sig med plugget igen.

Började även se på första säsongen av Hem till Midgård efter att jag sett klart på Scrubs. Så jag ska se klart den säsongen av kiss-och-bajs-humor innan jag ger mig i kast med Scrubs igen. Även den serien är ganska (extremt) kul. Hehe, det säger kanske det mesta om min humor?

Have Fun!

Dylan

Kommentarer
Postat av: pelle

Om hem till midgård blir segt kan man alltid se om Scrubs ;DEtt tips bara.

2009-03-06 @ 12:53:54
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0