Torsdagseftermiddag

Hellu,

Sitter på sista lektionen nu, programmering. Snart kommer troligtvis läraren att stänga av internet och det är nog lika bra så att man får någonting gjort. Ja, vi har inte börjat riktigt än utan han går runt och delar ut provet som vi gjorde i tisdags. Jag blev godkänd!

Efter skolan blir det nog en promenad till djuraffären för att köpa ny sand till terrariet med ödlorna där hemma. Sen ner till körskolan och boka in ytterligare några körlektioner, teoriprov samt uppkörning. Därefter hem och sen är det väl dags att åka ner till körskolan igen för att köra. Ska bli kul.

Läste för övrigt klart den fjärde och bästa samt troligtvis den sista boken i Twilight-serien inatt. Rekommenderas starkt till.. alla. Nej, men det är en bra ungdomsbok och gillar man Harry Potter böckerna tror jag faktiskt man gillar dessa. Lite övernaturliga och spännande helt enkelt.

Yep, hej så länge!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Vänta, har ni en lektion som heter "promenering"?



Elle hahahahaha.... nu läste jag rätt. tyckte det lät lite udda.

2009-03-27 @ 10:54:56
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Majda

Det hoppas jag med !

2009-03-27 @ 13:11:13
URL: http://majdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0