Inför morgondagens bröllop

Imorgon är ska min mamma och hennes sambo, min styvfar, gifta sig. Vi har städat och gjort i ordning här hemma i stort sett hela dagen då det blir en del gäster som kommer hit efter kyrkan. I förmiddags var jag och mamma ute på Maxihuset, Dressman, där vi köpte lite kläder som jag ska ha imorgon. Jag kommer inte köra på traditionell kostym utan istället blir det ett par beiga chinos, gul/beige skjorta samt kavaj. Det blev faktiskt riktigt bra. 

Hade egentligen en lektion idag men då jag inte mådde alltför bra imorse (eller större delen av dagen) så valde jag att stanna hemma istället. Min laktosintoleranta mage sa ifrån efter chokladen jag åt igår.. Brukar inte bli några större problem men nu antar jag att han hade fått nog.

Dessutom var vi iväg och skulle köpa min lilla systers ödla idag. Vi bestämde oss dock för att bara köpa tillbehör och göra iordning hennes terrarie under helgen så allt var klart direkt när vi köpa ödlan istället. Dessutom kan det vara dumt att ha en lite nyköpt ödla här hemma när vi får en massa gäster imorgon. Hon ska köpa en skäggagam som inte är större än 5 cm. Vi fick titta på den idag och det är en as frän liten grej måste jag säga. Så hennes terrarie har då också gjort i ordning idag.

Nu ska jag se en film eller två och sen lägga mig och sova. Blir en stor dag imorgon och jag ser fram emot den.

Trevlig helg på er!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Jag tänkte på Pernilla och James nästan hela dagen i går. Hoppas att det blev bra och lyckat och att framförallt de två nygifta är nöjda.



Kram!

2009-03-29 @ 05:41:59
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: pelle

Oh fan, congrats till din nära då!

2009-03-29 @ 13:00:28
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: ullis

Hej.. du!! har du köpt twilight böckerna? Jag skulle vilja låna dem isf och läsa dem.. Puss på dig

2009-03-31 @ 11:56:14
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0