Trött...

Hellu.

Jag är helt slut. Har varit på årets första träning ikväll och den var.. Sådär. Ny tränare nu och det är lite skillnad ifrån i höstas. Ska gå nästa vecka också och se om träningen är likadan då..

Imorgon är det för övrigt fredag och då är det helg, nästan. Ska bli riktigt skönt då jag har varit dyngtrött så gott som hela veckan och idag har varit värst hittils. Dock så har jag inte somnat på någon lektion ännu som flera stycken i klassen har lyckats göra. Klockrenaste var nog igår när en kompis somnade sittandes. Han satt som vanligt på en stol men typ nickade till och satt där och vinglade. Nissen går ju i simning och tränar flera gånger om dagarna.

Ska strax gå och lägga mig nu tror jag. Så kanske jag orkar hålla mig vaken under morgon dagen och kvällen. Det är ju trots allt fredag.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0