Time long see no.

NU är det helg. Skönt. Den sista lektionen gick rätt bra, även om jag hade vissa svårigheter med min gruppkompis. Hehe, vi har rätt delade meningar om det mesta har jag upptäckt.

Om fem minuter lämnar spårvagnen Resecentrum och då är det alltså dags för mig att gå ut och försöka hoppa på den i farten. Typ. Nej, men jag ska hoppa på den och bege mig norrut(?) till Eneby för att hälsa på min gode vän Joakim som jag inte träffat på drygt 2 veckor nu tror jag. Long time no see.

_Geccod


Den här besten ska jag alltså hoppa på i farten? Don't think so..

Kommentarer
Postat av: pelle

Två veckor? Hur har du överlevt!?!?!?!? Hehe ;D

2009-01-30 @ 18:34:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0