OMG! A Quickomat!

Då var man hemma igen. Har varit ute och farit runt om i stan för att leta efter ett bra ställe att köpa mitt periodkort på. De flesta ställena hade stängt nu ikväll då det dels börjar bli sent och dels för att det är Trettondagsafton som jag totalt missat. Var nere på körskolan förut och hade tänkt boka lite körlektioner men det var självklart stängt.

Sen iväg till Maxi för att köpa ett periodkort men det var stängt. Istället bar det av mot Pressbyrån vid Resecentrum men det var också stängt och just som vi var påväg till Pressbyrån på Drottninggatan så kom vi på att det faktiskt fanns ett Kundcenter för Östgötatrafiken borta vid Busstationen, så det lyckades jag köpa mitt kort till spårvagnen.

Utanför Kundcentret så såg jag för övrigt min allra första Quickomat, ever. Något som förmodligen kommer vara lika självklart som post-brevlådor om några månader. Fast den var ur funktion för tillfället.

Imorgon är det visst tillbaka till vardagen igen. Skol helvetet börjar och har inte fått ett skvatt gjort på lovet. Skönt på sätt och vis men jag får väl sota för det nu under stundande vårterminen.

_Geccod


Den såg typ ut såhär, i stora drag.

Kommentarer
Postat av: pelle

Vad är det för maskin?

2009-01-06 @ 21:39:50
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Eva Linder

Vad snygg din blogg är nu. Och du, jag hittade en tröja här som passar dig, det står geccod stort och så en ödla förstås, den var cool.

Här finns ju som sagt rätt mycket ödlor. Hoppas att allt är bra, så hörs vi snart.

2009-01-07 @ 03:41:26
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Du måste gå in och titta på Julia i hennes skoluniform, visa Pernilla & Co oxå. På fredag eller lördag hoppas jag att jag får lägga in Emelie, men det kan bli svårare.

2009-01-07 @ 13:35:48
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Jock3

Coolt med en sån där quickomat :P

2009-01-07 @ 15:10:22
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0