Noll rätt..

Godkväll.

Planerna inför dagen i mitt förra inlägg ströks helt och håller. Hade jag tippat på min personliga söndag så hade jag med andra ord tippat noll rätt. Bilen strulade, Malin hade ont om tid till att fika och istället blev det till att träffa min kära vän Jocke.

Vi träffades vid Eurobowl kl16.30 som vi bestämt och därefter gick vi in och spelade biljard till klockan 18.00. Vilket faktiskt var riktigt kul. Inte så mycket folk så det var rätt lugnt och dricka kostade inte så mycket som jag faktiskt trodde att det skulle. Vi kommer helt klart att dra dit igen.

Under högstadiet så drog vi ofta ner till biljardcafét som låg på drottninggatan men det stängdes och istället öppnades Skandia Teatern. Lite synd men samtidigt är det en sjysst lokal med många rätt så bra shower och spelningar. Var ju där och såg death metal bandet Entombed förra vintern.

För övrigt så ligger Lost News uppe på startsidan på Blogg.se igen och denna gång steg besökarstatistiken till över 100 besökare, vilket faktiskt känns riktigt roligt!

_Geccod



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dylan min käre vän, vi bestämde 20 över, men du kom halv ;-)

2009-01-12 @ 16:36:15
Postat av: pelle

Haha, grymt att statistiken ökar! Congrats!

2009-01-12 @ 18:16:13
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Karin

jo fast ändå lugnare än new york:)

2009-01-13 @ 08:55:10
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0