En riktigt dålig dag!

Gårdagen var en riktigt skitdag. Uslare dagar är svåra att finna om jag säger så. På morgonen åkte jag till skolan för att få reda på hur mitt omprov i Matte C gick. Jag bland flera andra klarade inte provet och kommer få göra en Prövning i slutet av maj för att höja vårt IG i kursen. Om jag inte klarar det provet så blir det sommarskola, vilket suger ganska rejält.

Efter att ha fått reda på det begav jag mig hemåt, efter en snabb runda på stan på vägen hem, för att plugga på mitt argumenterande tal i Tala inför Andra. Slutuppgiften. Jag förberedde järnet och kände mig väldigt säker på vad jag skulle säga. Jag hade räknat med att det kanske inte skulle gå SÅ bra då jag skapade talet igår förmiddags men jag trodde ändå att det skulle gå relativt bra. Istället så sket sig allt totalt, jag tappade bort mig och fick improvisera väldigt mycket men fick ändå fram vad jag skulle säga till slut. Det blev ett tal och läraren tyckte det gick rätt bra ändå så jag antar att det gick bra men ändå sämre än jag räknat med.

Fastän jag hade två riktigt dåliga lektioner så var jag konstigt nog på rätt bra humör ändå. Jag vet inte om det var sovmorgonen som gjorde det, eller kanske själva tanken på att det snart var helg? Troligtvis berodde det på att det var premiärdagen för Xbox 360 spelet Halo Wars som jag åkte ner och köpte direkt efter skolan.

Fredagen avslutades alltså med en natt av Halo Wars i mitt tappra försök att glömma dagen som har gått.


Halo Wars!

Idag ska ner och möta min gode vän Marcus på stan. Vi ska äta men jag vet inte om det blir pizza eller inte.. Han har tydligen inte ätit en enda pizza på hela året så det kanske är lika bra att hålla honom borta ifrån en pizzeria så han inte får ett återfall igen. Tror inte jag skulle kunna leva med mig själv om han får ett återfall på grund av mig. Hehe.

Ikväll ska jag troligtvis vara med Jocke då Mac ska iväg och trolla.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Nej, för guds skull, håll mac borta från pizzor:)



Och bra, då finns en chaffis till sommaren!

2009-03-01 @ 02:25:41
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-02 @ 06:16:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: pelle

Nu tänker du istället på att du ska klara det. Plugga, träna, googla svaren och så vidare - det där kommer du kirra! utan tvekaN!

2009-03-03 @ 15:08:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0