En dag kvar!

Att jag inte satsar helhjärtat på min blogg kanske ni har märkt. Det blir väl snarare en uppdatering då och då för att visa att jag lever och vad jag har för mig helt enkelt. Det är ju också ett roligt sätt att se tillbaka på vad man har gjort under de senaste månaderna samtidigt som man får chansen att skriva av sig en aning.

Bröllopet i helgen var super! De gifte sig runt 15-tiden i lördags och därefter åkte vi hem till oss och alla gästerna kom hit så åt vi, drack och hade det allmänt trevligt helt enkelt. Ja, det blev verkligen lyckat och både min mamma och styvfar var väldigt nöjda.

I måndags fick vi ett tillskott i familjen. Amy, min yngsta lillasyster, köpte sin skäggagam som hon har valt att döpa till Chili. Han är drygt 3 veckor gammal nu och med andra ord väldigt liten. Till skillnad mot mina två tjocka leopardgeckos så är skäggagamer dagaktiva och är på så sätt rätt roliga. Idag fick jag hålla honom för första gången! Ska slänga upp bilder på honom så fort vi har tagit några.

Jag lyckas inte binda ihop handlingen i det här inlägget så jag lägger upp allting styckvis som ni kanske har märkt. Men imorgon är det den 2 april och med andra ord min första dag som myndig. Jag fyller 18 år imorgon! Ska även det bli riktigt roligt och tanken är väl att vi firar mig på lördag här hemma då vänner och bekanta kommer förbi. Ska bli riktigt roligt och en mer lyckad start på påsklovet är nog svår att få.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

DU! Grattis gånger två. Grattis för att du fyllt arton och grattis för att du fyller samma dag som min mor!

2009-04-03 @ 15:30:37
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0