Wednesday

Jag diggar stavningen på "wensday", som det uttalas.

Har typ inga lektioner idag så jag är ledig kan man säga. Skönt. Skulle kanske behöva plugga men glömde böckerna i skolan igår.. Idag har jag faktiskt inga som helst planer för någonting. Soft.

Imorgon ska vi åka upp till Stockholm för begravning. Det är den andra begravningen jag går på i år, vilket är rätt trist.

Annars händer inte särskilt mycket egentligen.. Jobbade på cirkusen under två timmar igårkväll. Vi hade Öppet Hus nu under Pekinspelen så man kunde komma dit och prova på lite. Det var inte så där jätte kul heller men roligare än i lördags (då vi bara hade två mattor och inget mer) och dessutom får jag ju betalt för det. Lär ju få tillräckligt med pengar till sammanlagt fyra pizzor. Pizzor är ett klockrent jämförelseobjekt har jag och Mac kommit fram till. Det går att använda i matten (bråkräkning främst) och i ekonomiräkning.

"Om jag jobbar 40 timmar den veckan så bör jag har råd med.. Hm.. Ungefär 50 pizzor"

Haha, på tal om Mac. Hade en sjukt kul dröm där jag typ hjälpte honom att rymma ifrån ett fängelse där han var oskyldigt dömd. Värsta coola fritagningen måste jag säga. Natten innan minns jag att jag blev beskjuten av typ ryssar eller något sånt. Också en dyng rolig dröm.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

aa, det måste vara den där ryska torpeden vi träffad på spårvagen ;)

2008-09-17 @ 19:56:11
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Men Mac är ju magisk, han kan väl rymma så att det inte syns att han rymt..typ..

2008-09-17 @ 22:16:40
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0