Utsövd!

Hej,

Gick och lade mig klockan nio igår kväll. Tänkte först se en film som jag skrev men när jag skulle dra på den så kände jag mig så jäkla trött så det vore mycket skönare att kunna sova ut ordentligt kände jag. Jag älskar att sova.

Dessutom hade vi sovmorgon så jag ställde klockan på åtta nu och börjar med matte klockan tio. Shit, nu är jag framme med alla klockslag igen.. Fast så är det kanske när man går i skolan?

Har en sån här jobbig dag idag. Matte, fysik samt webdesign. Slutar halv fem och då börjar träningen. Skönt.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Svar: Japp, då är det ett muntligt avtal:)

2008-09-23 @ 12:36:32
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0