Söndag.

Ligger och pluggar lite just nu. Har ju kemiprov på fredag och det vill jag ju också gärna bli godkänd i känner jag.

Igår kväll var jag, Lovisa och Mac på bio. Vi var och såg på komedin Get Smart, den med Steve Carell. En ganska sjysst acionkomedi faktiskt. Så det var trevligt. Gick en promenad hem till mig med Lovisa efteråt och därifrån fick hon skjuts hem. Mac följde oss till Resecentrum men inte längre. Lat som han är så vägrade han ta sig hem på annat sätt än spårvagn.

En sak som jag störde mig på speciellt igår kväll var den skabbiga och lilla biosalongen. Tror det fanns platser för typ 50 personer bara och när vi väl kom in så var det inte bara väldigt litet utan även grymt skitigt. Typ popcorn och gamla läskburkar överallt. Segt att behöva sitta så pass ofräscht när man faktiskt har betalt 95 kronor + popcorn och läsk. Visserligen så gick jag på mitt presentkort, men den är ändå betald av någon annan och jag tvivlar starkt på alla andra också gick gratis. Ja, det var kvällens minus om jag säger så.

Idag har det annars inte hänt särskilt mycket. Ska som sagt plugga lite nu och drar väl på någon film lite senare tänkte jag. Är riktigt sugen på att se The Happening som jag och Gründer var och såg på bio i somras. En riktigt bra film måste jag säga.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0