Onsdag.

Hej,

Skriver ett kort inlägg nu tänkte jag för dels är jag trött och dels så har jag en jäkla läxa att göra i Skapande Svenska till imorgon.. Jag skulle ha satt mig med skiten klockan fem i eftermiddags som jag först tänkte göra. Suck..

Kvällen tillbringades till större delen framför WoW. Soft men man känner sig rätt fuckad efter ett tag. Ursäktar det ovårdade språket.

Imorgon är det torsdag igen. Tiden går fort och för bara en vecka sen var vi på begravning uppe i Stockholm. Känns som alldeles nyss och detsamma gäller resan till Karlstad. Det jag ser mest fram emot imorgon är nog min lilla Torsdagsrunda på stan efter Skapande Svenska. Hehe.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Vad är skapande svenska?

2008-09-24 @ 22:24:58
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0