Ny jacka.

Hellu,

Har just varit nere och ätit. Det blev lax och potatis. Typ ugnsstekt lax, tror jag. Lagad i ugn alltså. Riktigt gott! Var nere på stan en timme och letade efter en jacka. Hittade en ganska fort inne på Jack & Jones samt ett långärmad dragkedjströja. Blev väldigt nöjd med köpen. Ska nog ner och köpa ett par byxor som jag tyckte om också, kanske.

Skolan har gått bra om man bortser ifrån mitt resultat som jag fick tillbaka av matteprovet. Men, men.. Tröstar mig ohjälpligt med att om man lika gärna ska faila ( :[fejla]: ) så kan man lika gärna faila totalt. Eller faila med stil.. Fastän det inte är särskilt mycket stil över det. Klassens medelvärde på proven låg på 6,7 / 22. Har inte berättat något för föräldrarna än då jag har en ganska stark känsla av att få både datorförbud samt en "lärare" över mig här hemma också. Usch.

Aja, nu ska jag plugga kemi. Blir inte det provet godkänt så vet jag inte vad jag gör.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0