Lördag!

Hej,

Jag har verkligen längtar efter den här helgen. Att bara kunna sova ut, ta det lugnt och inte ha någon särskild press på mig som jag har haft hela veckan. Provet gick ganska bra igår, tror jag. Fast jag försov mig som vanligt.. Händer rätt ofta att jag kommer sent till första lektionen, så pass att kompisarna ser det som en självklarhet. Fast oftast är det inte ens mer än 10 min vi pratar om, knappt 5 minuter. Igår däremot så vaknade jag en timme för sent och en halvtimme innan provet skulle börja. Bråttom, bråttom.. Fick cykla dit och när jag väl kom in i Aulan så visade det sig att det inte fanns något prov till mig för att läraren inte hade skrivit ut tillräckligt många.. Så jag fick gå på jakt efter en Vaktmästare som kunde "vakta" oss under provets gång medans vår lärare kopierade nya. Som tur var så fick jag 10 extra minuter att göra provet, så jag hamnade inte efter särskilt mycket egentligen.. Hoppas på ett godkänt nu bara.

Här regnar det och lokaltidningens väderprognoser innehöll mest bara en massa mörka regnmoln när jag kollade igår. Surt men samtidigt rätt skönt.. Gillar när det regnar. Mysigt typ och nu kan man bara ta det lugnt verkligen.

Ska bege mig till cirkusen för att träna jonglering i två timmar. Har ingen större lust att cykla då det spöregnar för tillfället, får skjuts av Morsan som tur är.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0