Labbar

Hellu,

Skönt att skoldagen är över. Det regnar även idag, vilket faktiskt börjar bli rätt segt nu. Kom till skolan 20 minuter tidigare då vi började senare än jag trodde. Det enda positiva med det var väl att jag hann köpa en kopp kaffe innan lektion. Hade räknat ut precis innan att jag inte skulle hinna köpa en kaffe innan lunch annars och var lite irriterad över det.

Har väl varit en okej dag. Kommer hinna klart med webdesignen imorgon, vilket är sista dagen så det är ju bra. I eftermiddags hade vi labbar i Kemi och Fysik. Det gick inte särskilt bra för mig då jag suger på båda ämnena, men jag hann få klart det mesta ändå. Vår fysiklärare blev irriterad på mig för att jag inte förstod en utträkning som jag borde förstå vid det här laget, det gjorde väl inte så mycket eftersom jag blev irriterad på henne också.. Inte mer med det. Segt ändå, det är fasen riktigt svårt med fysik.


Jag hittade en bägare med t-röd på fysiken som såg riktigt frestande ut. Lyste typ neon-rosa någonting. Höll mig dock ifrån att smaka det.

Igår släpptes ett nytt album ifrån ett av mina favoritband All That Remains. Overcome heter albumet. Tyvärr var det inte ens i närheten av deras förra album i kvalité då det är ett av de bästa album jag hört. Dock så var det ganska sjysst ändå. All That Remains är ju då ett metalcore band, som jag tror är hårdare än death metal.. Men inget av det säger er så mycket, så jag föreslår att kollar musikvideon med en singel från nya albumet nedan.

Nu ska jag spela lite Halo 3 en stund och sen sätta mig och plugga lite kemi.

_Geccod

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0