Inför Karlstad.

Hej, hej,

Jag är fet trött efter dagen som varit. Egentligen ingen speciell dag utan mer än vanlig dag liksom. Hade tre lektioner före lunch och bara det tar kål på en. Sen en lektion efter lunch, såklart. Fick tillbaka provet ifrån Kemin och jag blev Godkänd. Kändes skönt och jag lyckades glömma matteprovet som jag fick tillbaka, igen efter att min lärare gett mig ett poäng mer och skrivit in det i sin pärm. Fick 100% mer rätt än vad jag hade innan med andra ord. Blir seriöst deprimerad bara av att se det och han stoppar upp det framför nosen på mig det första han gör på morgonen.. Usch.

Ja, kvällen har spenderat framför WoW med några polare. Ska strax gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen då vi åker till Karlstad. Jävla samling på cirkusen kl.06.30(!!!) imorgon bitt. Därefter är det en fyratimmars bussresa som väntar.

Måste ringa Mac nu och se om jag kan låna några bra kläder också. Har ju inga bra scenkläder som är rena kom jag på. Har inte ens köpt någon proviant inför resan eller kollat med vilka som nu ska med imorgon. Suck..

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0