Filmlust.

Kom hem runt nio tiden igår kväll. Dagen var väl relativt okej.. Först när jag satte mig på bussen strax efter halvsju igår morse så var allt jag ville bara hem. Medelåldern på bussen låg väl runt 12år. Nej, det var väl några mammor där framme som vägde upp den men det fanns inte riktigt någon i min ålder som jag brukar umgås med, vilket var riktigt segt.

Väl i Karlstad så minglade jag lite och sen så träffade jag och mamma, som var med upp, några gamla vänner som vi inte träffat på drygt 8 år. Riktigt kul att se dem igen måste jag säga!

Vaknade utvilad imorse vilket var skönt. Det enda jag kände för att göra var mest att sitta och jäsa framför en film, vilket var vad jag gjorde. Såg på Basic imorse och sen nu i eftermiddags så slog jag på Ratrace som är en riktigt kul film med massor av kända skådespelare som bland annat Rowan Atkinson, Seth Green och Woopie Goldberg m.fl.

Nu ska jag plugga lite fysik och sen vet jag inte riktigt vad som händer.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0