Fem bollar i luften!

Hellu,

Jag tränade mellan kl17-19.30 ikväll. Det var faktiskt riktigt kul! Tränade en hel del i triangeln där det studsar på för fullt. Triangeln är som det låter. En fet triangel som är drygt 2m hög och en botten på kanske 2,5m. Den är drygt en halvmeter i djup och där i så jonglerar jag med mina tre studsbollar emot väggarna. Ett riktigt coolt redskap som låter en hel del. Det är lite av ett musikaliskt jongleringsredskap eftersom det faktiskt trummar om den.

Sen körde jag en del med tre bollar samt med fyra och det börjar flyta på riktigt bra så jag började med fem bollar idag. Det är seriöst helt sinnesjukt. Fyra är svårt, men fem är grymt svårt. Fast så är det visserligen alltid i början. Så jag började med fem bollar  (tre i ena handen och två i den andra) för att sedan kasta upp den i rätt ordning och sedan låta dem falla till marken. Bara för att kunna få in känslan av hur det ska gå till. Höll på så riktigt länge tills jag efter ett tag bestämde mig för att fånga dem. Det sket sig totalt till en början.. Men sen helt plötsligt började jag tänka på någonting annat och märkte inte ens att jag faktiskt kastade upp alla fem bollar och fångade dem fint i händerna. Det tog ett tag innan jag förstod vad jag gjorde och det roliga var att Ullis såg det också. Det fick mig att stanna kvar en halvtimme till och träna.



Nu ska jag äta lite, har bara hunnit äta en skål med flingor sedan lunch. Sen är jag sugen på att dra på en film, igen. Har fastnat för det här med film igen känner jag. Det är soft. WoW borde vara rätt soft att spela också, det tråkiga är dock att jag vet att polarna blir typ galna om jag inte loggar in ikväll. Så därför ska jag nog inte göra det i lite av en protest för spela gör jag för att det är soft och inte för att någon annan vill att jag ska göra det.

Måste få lite plugg gjort snart också.

_Geccod

Jag stör mig på att bloggdesignen har ändrats tillbaka igen.. Borde ju funka snart. :@


Kommentarer
Postat av: ullis

känns skönt att någon har saknat mig lite här i bloggosfären =) Skönt att du har ett vittne, jag skulle aldrig tott dig om jag inte själv sätt det =) haha nerå.. kul att se dig igen, ses allt för sällan.. puss på dig

2008-09-22 @ 21:06:48
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Jock3

den är ju svart nu :P

2008-09-22 @ 21:43:42
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Lova att jag får se hela detta numret nästa sommar när jag kommer och hälsar på...överrens?

2008-09-22 @ 22:36:49
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0