En regular Tisdag, typ.

Godkväll,

Kom precis hem ifrån Mormor. Kom på förut att hon kommit hem ifrån Stockholm nu där hon till större delen har bott det senaste året. Hon har ju tagit hand om Mormor Sonja (gammelmormor) som har varit rätt så krasslig. Kul att hon är hemma nu i alla fall.

Slutade klockan 16.45 idag.. Läraren höll kvar mig en kvart för att rätta till ett problem som jag lyckades med i webdesignen. Blev hur som helst klar med uppgiften vilket var skönt. Ser faktiskt fram emot den sista uppgiften i ämnet även om jag förmodligen inte kommer tycka om den när jag väl har den. Då ska vi nämligen bygga upp en hel hemsida ifrån grunden och uppfylla de krav som läraren har - han ska då föreställa en kund som betalar för en viss sorts hemsida och vi ska göra den så pass bra att man verkligen skulle kunna ta betalt för det. Rätt coolt.

Slut uppgiften i Skapande Svenska kan också bli rätt så cool. Då ska vi skriva en fet novell om någonting. Tror man får välja själv. Där har man däremot riktigt stor press på sig.. Det är, som jag tidigare sagt, ett rätt svårt ämne.


Plugg..

Träningen uteblev ikväll. Jag orkade inte gå på den. Har knappt orkat plugga idag ens.. Fysiken gjorde jag den del uppgifter på.. Dock så förstår jag mig inte riktigt på lärarens sätt att lära ut. Hon ger oss uppgifter som vi går igenom tillsammans. Med andra ord så löser hon dem på tavlan och möjligtivs att någon av oss har en synpunkt eller en fråga på någonting ibland, annars så skriver vi bara av. Dock så var det någon som sa till om det idag, vilket var bra. Då fick vi typ två minuter extra på oss att göra dem sen kunde hon inte hålla sig ifrån att skriva upp dem på tavlan. Suck..

Är sugen på att träna jonglering igen! Tror jag gör det på torsdag.. Imorgon ska jag plugga, är det tänkt. Måste plugga ikapp fysiken, matten, Skapande Svenska.. Ja, det var nog bara det. Hehe.

Nej, nu ska det WoW:as.

Godnatt på er!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag har alltid varit morgonpigg.

Men man somnar tidigt.

Ha det mys ikväll!

2008-09-23 @ 20:30:38
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kurdishflower

Jo, det var trevligt med bröllop faktiskt :) jobbigt att åka så långt bara.

2008-09-23 @ 20:41:59
URL: http://kurdishflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0