A nerds perspective

Seriöst. Om man bortser ifrån mitt lilla missöde i Travian som jag gjorde inatt (och förlorade sjukt mycket resurser) så har den här dagen varit riktigt bra. Ja, om man ser det ifrån en nörds perspektiv då.

- Morgonrundan med frukost på McDonald's
- Johnny Depp har tackat ja till att medverka i ännu en Pirates film. Det kan man visserligen se som negativt också. Urmjölkning av en film-, tv-, spel-, eller bokserie är aldrig kul.
- Will Smith kommer att medverka i uppföljaren till I Am Legend, som blir en prequel.

Det sista och allra bästa är att en sorts teaser har släppt till något som verkar som en expansion till världens bästa spel, Halo 3. Jag hamnade i extas.

Annars har min dag IRL varit helt okej.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: ullis

jag tycker om dig trotts att du är nörd =) haha

2008-09-25 @ 23:00:16
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0