Valdermarsvik

Då var lördagen äntligen kommen! Veckorna går sjuktligt fort ibland även om det inte alltid känns som det. Skönt på sitt sätt. Proven trippar ju närmre men det är ju aldrig helt fel med en snabbt kommen helg heller.

Dagen lutar, som jag tidigare nämnde, mot Valdermarsvik. Det kan nog bli rätt sjysst.

Igårkväll blev det till att se Mr.Beans Holiday istället för Lord of War. Vi typ ändrade oss i sista stund. En sak som var lite kul var att den filmen gick på tv igår kväll också och vi typ tyckte det var kul att vi skulle se den på dvd typ samtidigt (vilket vi sen inte gjorde). Hade varit ett kul sammanträffande. Okej, inte kul men lite lustigt åtminstonde. Tidigare igår så köpte jag ju även Blade-filmen och på väg hem ifrån Mac så fick jag ett sms ifrån Lovisa om att den gick på tv. Lite stört.

Ja, just det. Lovisa tittade förbi igår sen också. Vilket såklart var roligt. Hon bidrog faktiskt med en massa roliga och skumme diskussionsämnen, som vanligt. Hehe.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Svar: jag ska kolla med Mac ikväll.

2008-10-04 @ 11:47:06
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0