The Fallout - The Haunted


Låten "The Fallout" av det svenska death metal bandet The Haunted.

Den här veckan har jag kommit fram till en sak. Musik är bäst när den spelas Live och den är som näst bäst när man ligger i sängen och ska sova. För det enda man gör då är att försöka somna och man ligger visserligen och tänker en del. Har provat att lyssna på några låtar innan jag går och lägger mig och det känns som att det är då man verkligen har tid att lyssna igenom dem och höra varenda instrument och ibland vad de sjunger. Det är även då jag hittar de låtar som är snäppet bättre än de andra. Här ovan har ni en av dem.

Lyssna på trummspelet, är det inte underbart?

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0