Ombokat möte

Godmorgon,

Hade egentligen ett möte med körskolan (Hagatrafikskola) klockan tolv idag. De ringde igår och berättade att min lärare som jag bokat in körtider med hade slutat och att jag var tvungen att byta lärare. Så jag skulle som sagt traska ner till klockan tolv. Nu ringde samma tjej igen och berättade att vi skulle träffas och boka om tiderna på deras kontor inne i stan, vilket jag aldrig hade hunnit till med tanke på att de stänger halv ett dessutom.

Hade egentligen planerat att hoppa in i duschen runt halv tolv och sen klä på mig och traska ner till Stockholmsvägens kontor. Det är inte ens en promenad på fem minuter dit. Men ner till stan skulle jag aldrig hinna till så vi bokade om det till klockan fyra på måndag istället. Perfekt då jag hinner åka dit direkt efter skolan.

Frågan är nu om de planerat att jag ska köra på det kontoret istället för på Stockholmsvägens.. Egentligen vore det smidigt att köra inne i stan efter skolan, men samtidigt har jag inte särskilt långt ner till det andra kontoret. Körskolan har jag verkligen svårt att bestämma mig över.

Nu ska jag se klart på Hellboy II och sen skutta in i duschen och därefter skulle jag vilja träna men jag måste plugga också.

Usch.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Hhaa, slutat bara så där? Oj, något måste ha hänt. Undra vad.

2008-10-31 @ 12:47:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Pff, "familjeproblem".. det luktar något värre, haha.

2008-10-31 @ 13:39:45
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0