Ny header - igen!

Yes, jag har bytt min header. Igen. Fast nu är jag nog nöjd för ett tag framöver i alla fall. Gjorde lite småändringar vid inläggsrubrikerna också.

Fysiktestet gick förmodligen skit även om jag svarade på de flesta av frågorna. Nästa fredag har vi ett stort matteprov och jag börjar plugga redan imorgon, enligt planerna i alla fall. Måste verkligen bli godkänd på det provet.

Till imorgon ska vi ha skrivit ett referat på engelska om ett tidningsurklipp som vi har blivit tilldelade. Minns att vi skulle skriva ett referat i svenskan i våras och att jag satt med den i en fet evighet innan jag blev klar. Nu ska jag skriva en till imorgon och på engelska för den delen. Segt.

Imorgon ska vi ha orientering på idrotten och för högre betyg en godkänt ska vi springa själva.. Vilket känns ganska kasst. Jag avskyr idrott, lat som jag är.

På fredag har vi dock studiedag vilket kommer bli ganska skönt. Ska försöka plugga då också.. Enligt mina planeringar så kommer jag plugga som en tok till provet nu. Gäller att följa dem nu bara.

_Geccod


Kommentarer
Postat av: Jock3

Är det inte imorgon(tors.) det är studie dag?

2008-10-08 @ 20:55:10
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0