Lördagkväll

Hellu,

Kom för en stund sen hem ifrån Jocke och har precis matat mina två ödlor Olle och Gex och nu är Olle ute och springer på golvet. Träningen idag gick sådär. Det var tur att jag hade nycklar då dagens schemalagdaträning tydligen var inställd. Men så kom en annan brud dit som också hade missat det så det var inte så ensamt ändå.

Nu på kvällen har jag varit hos Jocke och spelat lite Halo 3. Han lyckas fortfarande total äga mig.. Vet inte vad som har hänt eftersom det oftast har varit tvärtom tidigare. Nästan värt att gå emo för. Sen såg vi på Terminator 2 som är en riktigt klassiker. Ser fram emot de tre nya Terminator filmerna, den första av de tre kommer i sommar.



Plugg har det, som vanligt, inte blivit något av idag. Det blir nog morgondagens plan istället. Skulle visserligen behöva ta en sväng ner på stan också.. Ja, vi får se vad som händer.

Idag skulle jag ha träffat Mac också. Fast har konstigt nog inte lyckats få tag på han. Lite surt. Skulle ha pratat lite om resan och så.. Fast jag antar att det löser sig ändå.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Anonym

he he ja de kan man säga

2008-10-18 @ 23:34:40
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Bea

vad har du gjort denna lördag? KRAM

2008-10-19 @ 08:15:57
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0