Jason Garfield

Kom nyss hem ifrån träningen. Det gick inte särskilt bra idag men det var ändå kul att få jonglera av sig lite.

Satt innan träningen och kollade lite filmer ifrån Youtube (som för närvarande är min enda tränare som jag kan lära av) och att kolla på Jason Garfield innan sin träningen kan få den bäste att gå emo. Han är världsmästare i jonglering och innehar rekordet på 11 bollar och jonglerar med dem som om var ute och cyklade.

Här är en film där han dissar en man vid namn Cris Bliss som kör ett av de bästa jongleringsnumrena jag någonsin sett. Men eftersom jag pratar om Jason Garfield nu så länkar jag en film med honom.




Han är sjukt duktig på att jonglera även om han beter sig som en idiot. Jag undrar om han bara har en sån image eller som han verkligen är så i verkligheten. I intervjuer så är han bäst på allt, enligt honom själv, och det finns inga andra som är bra på att jonglera etc.

Nu ska jag duscha, äta och plugga.

_Geccod


Kommentarer
Postat av: Linus :)

HÄHÄ , nått och träna på då ;)

2008-10-06 @ 22:44:02
Postat av: Eva Linder

Vad snygg din blogg är nu!

Och du, jag tror inte att det bara är image, han ÄR nog rätt dryg, men en gud på jonglering.

2008-10-07 @ 18:52:27
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Moa

Visst är Jason Garfield otroligt duktig, men sjukt tråkig att titta på! Jag hoppade flera gånger i videon, för det var inget spännande alls, även om han är väldigt skicklig. Chris Bliss däremot har en väldigt utstrålning och mycket häftigare rörelser. Hans jonglering blir som en dans eller teater och han har en himla känsla för musiken. Han gör något mer med jongleringen och det är det som är så himla häftigt, även om han inte gör världens mest avancerade trick.

2008-10-11 @ 01:10:28
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0