I Am Spiderman

Har tränat nu och det gick rätt så bra. Men sen kom det en massa små ungar som skulle ha träning. Så som jag fattade det så var det en skola som var på besök med barn mellan åldern 7-13 eller något sånt. Fullt med folk blev det klockan 13.00 i alla fall.

Duschade för en stund sen och ska väl ner och äta och sen dammsuga. Det är dammigt och jag är allergisk. Bara rinner om näsan också ska man försöka plugga när det är såhär också..

Jag kom precis på vad jag drömde inatt. Haha, en jäkla pinsam dröm egentligen men jävligt kul ändå måste jag säga. Jag var Spiderman. Haha! Jag såg ju de filmerna förra helgen eller om det var helgen innan det, kanske? Ja, jag var i alla fall Spiderman och flög runt och typ räddade en massa folk. Ska inte gå in på närmare detaljer dock. Kul i alla fall. Tidigare idag läste jag lite gamla inlägg och då hade jag skrivit om en annan dröm jag hade som också var riktigt kul och jag kom ju liksom ihåg den när jag läste den.

Kanske ska man ha en drömdagbok där man skriver ner vad man har drömt så fort man vaknar eller senare om man kommer på det då. Det är faktiskt rätt kul när man väl kommer ihåg det.. Vilket visserligen inte händer så ofta.

Övningskörningen blir inte av idag dock, tyvärr. Vet inte varför men min Morbror kunde inte idag så vi sköt upp det till imorgon.

Mat nu.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0