Fysiken

Då var det måndag igen. Det är riktigt varmt ute idag också, jag tog en promenad hem.

Snart tänkte jag skutta in i duschen och sen försöka plugga några tal innan jag beger mig till cirkusen för att jonglera i någon timma eller så. Har ett fysiktest imorgon för att vi ska kunna se hur vi ligger till inför stora provet. Jag vet redan nu att jag ligger riktigt illa till och även om jag pluggar som en tok så tvivlar jag på att jag kommer klara det. Visserligen fel inställning men det är så det känns i alla fall.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Svar: Blev riktigt imponerad av deras konsert, superbra musik, bra scennärvaro, bra mellansnack. Jag kan nu när jag sett dem tycka att de är lite orättvist behandlade av media. Och det har säkert bidragit till att många "äldre" inte brytt sig om att lyssna.

Och JA, jag är helt virrig just nu:)

2008-10-06 @ 15:48:25
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Bea

hehe okej :) hur har din dag varit ?

2008-10-06 @ 17:47:05
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0