Fredag in the Amsterdam

Godkvall,

Nu ar det lite lugnare men fortfarande aningens stressig. Min internet tid gar ut inom 10 min..

Idag har det varit en ganska sjysst dag. Jag har gatt ihop med alla tranare och diskuterat en hel del traning och skillnaderna mellan cirkusarna med mera. Vi har nyligen atit och nu ar kvallen fri. Tror vi ska ga ut snart.

Vi har varit ute pa cafe (pub i Sverige) varje kvall och det har varit riktigt trevligt. Det ar cirkusfolk ifran hela europa och bara under var forsta dag igar sa larde jag mig grymt mycket om cirkusarna i andra lander och skillnader och hur de fungerar. Aven idag har det varit en handelserik dag. Har MASSOR att skriva om och prata om saklart nar jag kommer hem.

Bara resan hit var en handelse. Vi anlande med bussen i Amsterdam och bade jag och Mac undrade
- Okej, nu ar vi i Amsterdag. Vart i Holland ligger egentligen Amsterdam och vart fan i Amsterdam ar vi.

Allt vi hade var en address sa vi gick och at lite sen forsokte vi hitta till vandrarhemmet, vilket vi lyckligtvis gjorde efter ett tag.

Nu ar nog Mac och tar en ol har i restaurangen och ska val ga bort och gora honom sallskap. Imorgon har vi en ledig eftermiddag och da kommer vi forhoppningvis fa se mer av staden under dagtid.

Amsterdam ar seriost livsfarligt. Den varsta storstaden jag varit i. Man maste hela tiden se upp for cyklar, moppar, sparvagnar, bilar eller bussar som far fram overallt. Man ser typ livet passera i revy sa fort man hor en cykelplinga.

Okej, snart gar tiden ut.

Btw, typ alla jonglerar med 5 bollar. Lite deprimerande men anda annu mer inspirerande.

_Geccod


Kommentarer
Postat av: Ullis mor

Hejsan har just varit på fest hos din mor och har sett din nya fina garderob. Kan rapportera att den var helhäftig!

Hoppas att ni får en rolig tid i Amsterdam

2008-10-25 @ 01:57:41
Postat av: ullis

Snygg garderob du har..

Dock har olle och gex har rymt ^^



hoppas ni har kul grabbar.

miss you

puss

2008-10-25 @ 01:58:25
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0