Att somna med värdighet

Idag hade jag då premiär med mitt Jongleringsnummer. Det gick super! Hade en låt som jag bestämt mig för att ha sedan länge tillbaka och planerade numret lite löst efter det. Tror det blev mellan 1 - 1.40min långt vilket är rätt lagom och hade sedan fyra bollar som final. Ja, det kändes skönt att stå på scen igen i alla fall även om jag har mycket kvar att lära av jongleringen.

Kvällen spenderades med Jocke som jag knappt har träffat på år och dar känns det som. Var faktiskt alldeles för länge sedan vi träffades. Men det var kul att ses igen och större delen av kvällen spenderades framför Xboxet med spel samt film.

Ikväll kan jag nog somna med värdighet i alla fall. Även om Jocke, tro det eller ej ( haha ;-) ), ägde mig totalt i Halo 3 samt i arkadspelet Crystal Quest så fick jag åtminstonde in slutrekordet på över 7.000.000 poäng. Förutom det så hade jag som sagt premiär för jongleringsnumret vilket också är bra.

Imorgon måste jag plugga. Har ett större test i Fysiken på tisdag.

Godnatt på er!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

Haha, jo det var kul o se dig också dylan. Kommer förbi nån dag o sätter upp ett nytt rekord åt dig på Crystal Quest. ;)

2008-10-05 @ 15:13:16
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0