Årsmöte

Då var söndagen kommen. Lite coolt, min besökarstatistik har stigit något enormt de tre senaste dagarna. Alltså för att vara en blogg i mängen så är det kanske inte särskilt nämnvärt men för mig känns det ändå som rätt mycket. Roligt såklart!

Nörden i mig är glad idag. Jag varvade mitt favoritspel, Halo 3, på en högre svårighetsgrad än förut.


Jag är killen till höger. Ett sci-fi spel.

Har precis kommit ut ur duschen och ska väl kanske ta och klä på mig.. Kan ju vara bra liksom. Sen bär det av mot cirkusen där det idag är Årsmöte. Hoppas bara det kommer lite folk i min ålder så jag slipper sitta där ensam med alla mammor. Alltså, inget fel med dem, men det är ju kul med lite folk i min egna ålder liksom.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0