Julmust premiär!

 

Idag köpte jag min allra första julmust för i vinter. Det satt faktiskt inte helt fel måste jag säga. På den andra bilden kan ni se vad jag pluggar just nu. Lägg märke till min ny pimpade räknare där jag klistrat på klistermärken ifrån McDonald's kaffemuggarna. Imorse blev det den femte frukosten på Donken och även det femte klistermärket sattes på plats. Egentligen hade jag kunnat få en gratis kaffe för dessa fem märken. Men de sitter helt klart bättre på min miniräknare, tycker jag. Ja, det som böckerna ligger i är min otroligt fula soffa. Ska köpa en ny eller kanske köpa något sorts.. Vad heter det? Typ sofföverkast att slänga över det.

Pluggandet går som vanligt. Med andra ord - uselt.

Jag borde egentligen inte ens sitta här.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Carita

OMFG, JULMUST! <3 Nu gjorde du mig väldigt avundsjuk vågar jag tala om. o:

2008-11-06 @ 21:45:43
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: ullis

jäääj julmust, jag har druckit de 2 ggr i år redan.. Älskar julmust =)

haha ^^

2008-11-06 @ 23:08:28
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0