Torsdag

Har precis klämt i mig lite mer än en halv chipspåse och mår lite sådär nu känner jag. Ska snart sätta mig för att plugga till Kemi provet som vi har imorgon bitti.

Jag överlevde Skapande Svenska imorse, men det var på håret. Höll på att dö av chock när jag fick veta att vi bara har totalt tre lektioner kvar i kursen och att jag har två arbeten kvar (ett reportage samt slut uppgiften som ska vara en roman på 5-8 sidor) och de måste göras under lektionstid. Utöver de så har jag en hel del uppgifter i samma ämne som jag turligt nog kan göra hemma. Så ni vet hur det ligger till. Läraren föreslog att jag skulle komma dit efter skoltid för att göra klart dessa uppgifter. Sjysst av henne men mitt schema är rätt så späckat som det är.

På tisdag är det fysikprov för min del också.

Ska sätta mig och se ett avsnitt av Seinfeld. Koppla av en stund för sen är det plugga som gäller.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:) hoppas du haft en toppendag:)

2008-11-06 @ 21:06:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0