Slipknot @ Hovet 12/11. Biljetter SÄLJES!!

Var på bio nu ikväll och jag måste säga att den senaste bondfilmen faktiskt var riktigt sjysst.

Pluggade lite fysik i eftermiddags också. Min syssling kom hit idag, igen. Har inte sett honom sedan i söndags fastän han jobbade i Norrköping och bodde här fram till på torsdag då han åkte hem till Stockholm igen. Hehe, kommer förmodligen inte se honom förrän på fredag igen.

Då jag inte ska gå på Slipknot konserten på onsdag så säljer jag nu två stycken läktarplatser.
Se länk för mer info:
http://www.blocket.se/vi/19019908.htm



Nu ska jag gå och lägga mig. Kanske se Family Guy på iPoden innan. Dyngsoft att kunna göra det efter att man har släckt och ligger i sängen. Samma grej som att ligga och läsa, typ.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0