Skola

Hej,

Idag kom min syssling ner ifrån Stockholm. Han kommer bo hos oss de kommande 16 veckorna då han har fått en praktikplats på Norrköpings Tidningar. Vi kom fram till det idag att vi knappt kommer att se honom. Han jobbar nämligen mellan kl15.00 - 23.00, vilket är typ den tiden som man är hemma ifrån skolan och vaken eller iväg och tränar. När han kommer hem så sover vi och när vi kommer hem så kommer han att vara på praktiken. Lite segt men vi har ju visserligen helgerna tillsammans. Även om han kommer att åka tillbaka till Stockholm typ varannan helg eller så.

Kul i alla fall!

Imorgon bär det av till plugget igen. Jag har lite små ångest inför allt. Ligger riktigt mycket efter i typ allting och har inte ens vågat kolla min studieplanering ännu.

Cristo, kusinen ifrån Frankrike, är här till på onsdag. Det känns inte som att jag har spenderat särskilt mycket tid med honom de senaste dagarna. Han är mycket med min familj och de har jag ingen större lust att vara med. Lite segt.

Ja, nu ska jag i alla fall se på Seinfeld. Träning imorgon kväll och innan dess möte med Körskolan. Ser fram emot träningen i alla fall.

Godnatt!

_Geccod



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0