"På fredag är det kyckling för det gillar jag bäst.."

Äntligen är det helg. Äntligen!

Kvällen är planerad framför mitt xbox på ett eller annat vis. Har köpt min 1,5l coca-cola så jag är nöjd. Funderar starkt på att gå och poppa popcorn (vi har en sån där popcorn maskin, grymt goda popcorn blir det) och sen kanske dra på en film. Tanken var att jag skulle spela och försöka varva The Condemned som jag köpte i somras. Ett skräckspel, ganska stillsamt. Fast det börjar bli rätt så tråkigt.. Rätt enformigt. Springer runt med en ficklampa i ena handen och ett järnrör eller en skyffel i den andra och typ döda physopater.

En Bond film vore inte helt fel. Jag har ju hela samlingen ifrån Expressen förra året. Min Sysslng kommer hem sen också. Han jobbar, liksom alla andra vardagar, till kl23.00. Han kom hem runt halv tolv tiden igår kväll och jag visste inte ens att han hade kommit tillbaka ifrån Stockholm. Koll man har liksom. Hehe.

Ja, han kommer väl sen så det blir antingen film eller spel. Han sover ju i mitt rum i helgen då hans rum har blivit tillbaka erövrat av min Styvsyster, vars rum det egentligen är från början.

Ska väl mata nissarna i terrariet snart också.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Nissarna? Pratar du om ormar tro?

2008-11-15 @ 12:36:11
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0