Övningskört!

Idag har jag för övrigt kommit upp ur sängen rekordtidigt. Kanske var det mitt förra inlägg som gjorde inverkan på mig själv? Jag gick upp tjugo minuter i sju, annars är det snarare tjugo minuter över sju. Har dock varit påväg att somna ett flertal gånger på lektionerna idag. Har varit fetingtrött under större delen av dagen och att jag ännu är uppe gör väl kanske inte saken bättre.

Var i alla fall och övningskörde med Hagatrafikskola idag. För första gången och det var fetingroligt! Körde på Kabelvägen vid cirkusen och bort mot Himmelstalundsfältet och sedan bort långt in bakom Fiskeby och sen tillbaka till körskolan vid Stockholmsvägen. Som tur var så fick läraren sköta gasning och växling vid stora korsningen vid Finspångsvägen (när man åker till och från cirkusen) samt vid Kungsrondellen, fast jag styrde då i alla fall och det kändes rätt lugnt.

Ja, det var riktigt kul i alla fall. Fick dock hoppa träningen på grund av lektionen.. Fast jag hade konstigt nog ingen större lust att träna ändå. Hade visserligen ingen lust till att övsningsköra heller men det kom jag att ångra att jag inte hade lust till.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja, jag vet inte rikigt vad jag gör som är såå speciellt. kommenterar hos karin ofta kanske hehe..:P

2008-11-26 @ 23:49:27
URL: http://kohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0