Morgonens mål.

Då börjar dagen nå sitt slut. Det var ett helvete att komma upp imorse. Okej, kanske inte ett helvete, men riktigt hårt. Det tog mig en timme från det att jag vaknade till att stiga upp och skutta in i duschen. Bara tur att jag inte somnade om. Låg i sängen och satte egna mål som jag hade.
Kl.06.28:
"Okej, 06.45 går jag upp."

Kl.06.45
"Mmh.. Fem minuter till."

Kl.07.05
"Okej. Tio över ska jag vara uppe!"

Jag kom ur sängen halv åtta.

Insåg imorse att jag inte har gjort klart webdesignen. Den som skulle vara klar idag och den som jag planerat att göra klar under lovet. Det gjorde inte min skolångest mindre direkt.

Fick morgondagens lektion på mig att göra klart det. Fysikprovet som jag missade innan lovet ska jag också få göra. Men lärarna har bestämt att alla som missar det provet kommer att fö göra om det men inte få det betygsatt. Mest för att man ska se på ett ungefär hur bra man ligger till. Jag behöver inte ens gissa för att veta var jag ligger betygsmässigt i Fysik A. Det är ett lågt betyg. Lägre än Glocalnet.

Nu ska jag sätta mig och skriva. Har en hel del att göra i Skapande Svenska. Seriöst, den läraren är riktigt trevlig och bra men sist jag träffade henne och jag inte hade arbetet med mig som jag lovat att jag skulle ha så var jag säker på att hon skulle äta upp mig. Äta upp mig av ilska, inte kärlek, glädje eller för att jag är såå söt. Utan ren och skär ilska. Typ hat.
Det är bra egentligen, för nu har jag lite press på mig.
"Plugga eller bli uppäten."

Lyssnar på The White Stripes. De som jag tidigare bara har hört en låt av; Seven Nation Army. Jag har verkligen missat något hör jag. De är helt underbara! Rock, ren och skär rock. Inte precis den sortens musik jag brukar lyssna på. Jag lyssnar på ren och skär dödsmetal.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe damn, har ont i halsen idag, skulle aldrig skrivit den där texten igår:p

2008-11-04 @ 09:38:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Kristin

Trevlig blogg du har hörruduru :)

2008-11-04 @ 13:45:46
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Jock3

Geccod är en bloggare, ren skär bloggare! :)

2008-11-04 @ 14:12:47
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: michaela

uuuh white stripes. bra skit

2008-11-05 @ 10:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0