Långhelg!

Hellu,

Om drygt en och en halvtimme ska jag tillbaka till skolan igen för att medverka i Öppet Hus till klockan åtta ikväll. Därefter är det långhelg. På "Tala inför Andra", som för övrigt verkar som en rätt sjysst kurs, så fick jag höra att Hagaskolan hade studiedag imorgon och alltså blir det ingen lektion på eftermiddagen. Jag blev jätteglad över att sluta tidigt imorgon! Sen när jag återvände till Eber innan lunch så fick jag reda på att även vi har studiedag imorgon. Det måste jag säga kom som en riktigt glad överraskning!

Eftersom vi har Öppet Hus ikväll så får vi även kompensationsledigt under hela måndagen. Långhelg med andra ord.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0